Subject: RE: Üleskutse arvamuse avaldamiseks äriühingute kestlikkusalase hoolsuskohustuse direktiivi muutmise kohta
From: "Inge Mirov" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "Kadi Karus"
Date: Thu, 13 Mar 2025 14:28:28 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Ametiühingute Keskliidu vastuse.

Lugupidamisega

Inge Mirov ¦ büroo-ja koolitusjuht
Eesti Ametiühingute Keskliit
Laulupeo 24, Tallinn
+372 55656411;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, 10 March 2025 09:08
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; MTÜ Roheline Liikumine 
<[email-masked]>; Eesti Betooniühing <[email-masked]>; Eesti Rõiva- ja 
Tekstiililiit <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Ettevõtte ja Innovatsiooni Sihtasutus 
<[email-masked]>; Eesti Kaitsetööstus <[email-masked]>; MTÜ Vastutustundliku 
Ettevõtluse Foorum <[email-masked]>; Eesti Mööblitootjate Liit 
<[email-masked]>; Toiduliit <[email-masked]>; Eesti 
Keskkonnajuhtimise Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Masinatööstuse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Keemiatööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti 
Ehitusmaterjalide Tootjate Liit <[email-masked]>; Eesti Pangaliit 
<[email-masked]>; MTÜ Arengukoostöö Ümarlaud <[email-masked]>; 
Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Plastitööstuse Liit <[email-masked]>; Bolt Technology 
OÜ <[email-masked]>; MAXIMA Eesti OÜ <[email-masked]>; Selver AS 
<[email-masked]>; Rimi Eesti Food AS <[email-masked]>; Luminor 
Bank AS <[email-masked]>; Enefit Power AS <[email-masked]>; Swedbank 
AS <[email-masked]>; AS SEB Pank <[email-masked]>
Subject: Üleskutse arvamuse avaldamiseks äriühingute kestlikkusalase 
hoolsuskohustuse direktiivi muutmise kohta

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Üleskutse arvamuse avaldamiseks äriühingute kestlikkusalase 
hoolsuskohustuse direktiivi (CSDDD) muutmise menetluses

Registreerimise kuupäev: 10.03.2025

Registreerimise number: 7-1/2352.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.justdigi.ee